It is common sense to take a method and try it. If it fails, admit it frankly and try another. But above all, try something.

God Morgon!

Sömnlös ush ej fått gnutta sömn. Tror blev för mkt koffein igår eller nått. Jag har sett filmer sorterat massor av kläder som ja ska slänga vilket e ju bra och har även sorterat i datan för att bli utråkad men har inte hjälpt alls!! Sen är de en gåta hur jag kommer överleva denna dag!Jag förstår verkligen inte hur min kropp funkar ibland..vissa dagar kan jag sova bort massor av timmar och sen sån här dagar jag inte får sömnen jag förtjänar! Så nu tänkte jag bege mig till gymmet faktist! Hoppas jag inte somnar på bandet bara hehe:p

Här kommer en skön låt till lite mer Quotes och lite annat












Peace n Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0