It does not matter how slowly you go so long as you do not stop

Heeeey!!


Jag har ätit haft seg morgon för jag har inte orkat göra något. Jag ska strax ta mig till stan för att träffa Hena för shopping och lunch. Kvällen har jag inget alls bokat. Kanske passa på umgås med päronen.

Igår sov jag bort hela dan efter jobbet. Va så slut efter måndagens busigheter. Träffa Ivonne och de blev lite sent på måndagen men de blev en grym renunion. Vi har inte snackat på mer än tre månader. Men nu är vi vänner igen och de känns bra.



Vi träffa på Hussein som vi inte sett på fleera år så de blev en till glatt överraskning!


Blir alltid så glad av den här låten!




Den här låten med Justin Bieber e riktigt nice


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0