Fear is only as deep as the mind allows.

Shuuhululuu!!
 
Imorgon är sista dagen på året! Sitter o tänker på året som gått och jag känner att mkt har hänt. Listan är för lång för att ens börja!  Jag hoppades på en sak förra året att detta år skulle bli bättre än förra. Och den önskan uppfylldes till hundra!  Självklart finns d en del saker jag velat änrat på men de meningslöst och se tbx på. Saker o ting slutar på annat sätt än man hoppats på och allt i de finns en mening. Jag har inte haft större förluster som kan få mig sömnlös om nätter och har ryggen fri. Saknar ibland vissa o de är inge synd att de inte finns kvar men är glad att jag träffat de. Jag har tre önskemål till nästa år och de är körkortet, plugga och va vältränad till sommaren. Jag har hopp och mål nu äre bara att få tummen ur röven o köra på!! Jag är tacksam för de jag har. Jag har så underbara människor runt mig. Jag kunde inte önska mer. Jag vet att jag dock varit helt off o varit kass på höra av mig ska ändra på de!! 
 
Nu ska jag dra o träna o sola lite tror jag. Sen får jag se om ja hamnar hemma igen lr hos kompisar.
 
Här kommer lite pics gott o blandat:
Uppsala Lucia på jobbet
Världens sötaste pepparkaks prins överraska mig på jobbet!! 
Pyntade för julafton på jobbet! 
Blommor till världens bästa mamma som fixat klart examen med toppbetyg! Superwomen min förebild!
En helkväll med brudarna!
Hell to the yeah! Grym kväll
Överrasknings möhippa för min ängel! En kväll att minnas för evigt!
Från kära kollegor heheh
Jag gjorde dolma för första gången och om jag lyckades? WOOW
Myskväll med Concy efter massa shoppande precis vad som behövdes!
Handling klar för nyårsafton!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0