Silences make the real conversations between friends. Not the saying but the never needing to say is what counts.

 
Jag har inte blogga på länge ser jag nu. På två hela månader!!
 
Jag orkar inte skriva hela sommaren detaljerat så de blir kortfattat. Jag har varit i turkiet fem veckor. 5 helt underbara veckor. Grymt skönt att hälsa på släkten!  Varit sjuk en vecka efter resan. Och väldigt seg o lat senaste veckan.
Men ska göra mitt bästa och ändra på de o bli mer energisk igen!!! Trots allt livet är va du gör de till,,,;) 
 
Har inte saknat nått här mer än vännerna. Trist och va tbx till jobbet nu när de flesta ordinarie är på semester. Jag tränar inget nu. Ska nog ta tag i det. Mest deppad att över att många av mina närmaste vänner är utomlands. Saknar er Hena, Ula och Inez. Och nu ska Athena lämna Sverige ett halv år till ett år!! Även om jag vet vilket livserfarenhet de får gör de grymt ont. Jag är lite mesig sv mig vill alltid ha nära o kära nära mig!! o
 
Grymt sköööööön låt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0