Lord, bless our week. May we have the strength of the mountain and the wisdom of the water

Vakna rätt tidigt idag o de är jag riktigt glad över. Hatar och sova bort dagen. De va ju för att jag somna rätt tidigt igår. Idag är jag barnvakt. De va roligt i början men nu börja jag få ont i huvet. Han är rastlös och jag kan inte ta ut han pga att han skadat sitt ben. Nu är han hemma och inget duger mer än spela spel krigsspel. Men han har han fått lite fika och lugn för stunden sitter och ser på OS?!?! 
 
Idag vet jag inte än om jag ska till sthlm eller vänta me de tills imorgon och ta en fika med nån på stan?!?!
Jag ska vila på saken. 
 
 

Och idag har lilla "syrran" Inez namnsdag Grattis hjärtat önskar du va här!! Men skitungen är enda i Etopien! Längtar tills hon kommer hem!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0