Lord Bless Our Week. Let Our Hearts Understand That The Fear Of Suffering Is Worse Than The Suffering Itself

 
Vilken dag! Inte nog me att dagen börja me att jag vakna helt på fel sida. Hade en riktig´jobbig dröm. Drömde om att jorden höll på gå under på grund av ilumunati teorin förstördes allas liv. Jag försökte rädda nära o käras liv. Jag va helt skärrad tills jag upptäckte att de va en dröm. Resten av dan har varit lite dryg pågrund av små grejer egentligen men så kan vissa dagar va bläää!
 
Jag skulle varit ledig idag egentligen men ställde upp för en kollega. Jag fixa masssaa grejer som jag kom på under helgen. Både privat och jobbmässigt. Men nu har listan iaf minskat. Imorn är jag ledig och då ska jag ta tag i de som är kvar.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0