Things may happen for a reason, but sometimes things happen to give you a reason...

Sitter åter på jobbet och har rast. Varit ledig Mån-Tis skulle varit ledig även idag om jag inte jobba för en kollega.
Trist ock åka ifrån sthlm! Har alltid lika trevligt där varje gång, Träffa Cemil, Can, Athena, Jiaw , Zahra o Mogge! På två dagar?!?!  Jag blir själv chockad me tanke på att jag åkte in rätt sent på kvällen! Vill tbx i helgen men får se hur jag gör. Ledig i helgen så nått vill jag hitta på!
 
Ikväll vet jag inte än. Joina Micke o Toni på utomhus bio ? Eller dra m Iva o sitta nånstans? Eller ba hem och vila upp? Det får visa sig!
 
Här kommer iaf lite bilder. Tack vare Zahra som påminde om att ta kort. Önskar jag tagit fler!
 
MUMS Riktigt god middag med mina underbara finisar!
Jag o hjärtat försöker få till en bra bild!
Ja vi lyckades till slut innan mogge skulle misshandla oss:D
Nybakta kaka, baklawa, khadajf?!, Naturgodis, Bullar!! Omg I was in heaven!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0