You have enemies? Good. That means you've stood up for something , something in your life

HEEEEY!


Har lunchrast nu så tänkte passa på skriva lite här. Skönt och sitta här i grupprummet. Det är lugnt och fridfullt. Har fönstret öppet så allt jag hör är fåglarnas kvitter. Ska sätta på mig hörlurarna och lyssna på nytt fräsht musik jag lagt in. Sen blire att fortsätta jobba 3 timmar till. Sen ska jag hem och fixa den där deklerationen som jag inte blir klok på.

Kom på nu fan att jag inte rökt på hela 8 veckor idag! WOHOOO Jag brukar ha dåliga vanan att jag suget tar över mig när jag feströker men ska försöka klara mig. Har inte varit på krogen sen november nångång så se hur de går nästa gång jag går ut. Åker kanske till Turkiet i några veckor i sommar så då kommer jag nog inte kunna hålla mig. Men är nöjd över att jag hålt mig så länge utan!

Igår va hade jag och mamma en heldag ute. Vi va och shoppade så jag va verkligen helt slut när jag kom hem.

Här är lite bilder jag tog.


Brorsan som åkte på bilen och helikopptern hundra ggr och tröttna inte förrän jag muta han att blåsa bubblor ute!


Han vart helt överlycklig över de.


hahah vi ser inte kloka ut men ja gillade den ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0