Vamos Los Blancos

Ingenting kan beskriva min kärlek, stolthet och lycka.  Jag har hållt detta lag i 12 år och de kommer jag göra efter döden också. Första matchen jag såg med Real Madrid va när Luis Figo (min favo spelare ) spelade där kommer ihåg att de mötte barcelona då. Jag hade sett Figo spela i Portugal och där börja mitt intresse för fotboll växa. Jag började egentligen hejja några år innan på Galatasaray vilket jag fortfarande gör lite vid sidan om. Ja ja jag hade slutat hejja nästa i ett år på RM för jag både tappa intresse för fotbollen samt pga dumt vad som jag fick hejja på ett annat lag. Men jag är som jag är slår jag vad står jag för det.

Matchen såg jag med riktigt grym sälskap på Oleary's och kvällen sluta på Terassen den jag snacka med minst 100 olika personer. Jag och Olearys ägare hamna nästan i krig pga de hade missat våran bords bokning vilket sluta mkt bättre för vi blev ett stort gäng där vi fick sitta istället och vi hejja på både lagen. Så de va i gott och ont. Men ägaren va riktigt skyst och försökte verkligen göra sitt bästa av de hela sitsen genom att hitta platser och låta oss gå före i kö etc. Sen fick jag inte nästan komma in på terassen för vakterna höll på busa....Jag hade på mig "fel" tröja.  Nästan varje människa som korsa min väg vare sig jag skulle upp o hämta nått eller stå i baren skulle komentera min tröja. De flesta som gratta o så fanns  de som skulle dryga sig men ingen och inget kunde sänka min humör. Denna kväll kommer jag nog aldrig glömma inte för bara bra vinst men även för de otroligt sköna människorna.

På onsdag gäller de då möter vi Bayern munchen. De blir spännande match.

Och de kallar sig inte för  fuskare?!?!
hehe tyckte videon va klockren. Visst har varje lag gjort sånna tabbar men de här va bara för mycket!


Världens Bästa Lag

WE ARE YOU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0