Sometimes it takes a good fall to really know where you stand

Hej..

Ligger i min säng och försöker sova men de går inte!! Ohh jag är inte arg eller ledsen men lite besviken. Real madrid åkte ut pga att tre av deras bästa spelare missa straff. Jag har svår och fatta hur de kunde bli så fel. Jag vet att allt kan hända inom fotboll och tog inte ut vinsten i förskott Hur bra än de gick i början men slutet va skamligt. De va en grym match! Har minst lika mkt kärlek och respekt för mitt lag men är besviken över resultatet.Aja nya tag nästa år.

Jag har ont i kroppen efter dagens träning. Dok blev de bara 7 km men hade hög takt körde lite styrke slut efter igår.. imorn ska jag köra en mil!

Två gamla bilder!
 



Peace n Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0