The greater the effort, the greater the glory..

Heeeeeeeeeeey


Nu har jag pluggt lite och fy va d e inte lätt. Men jag kämpar på! Ska strax fortsätta se Horrible bosses. Den e bra faktist!

Idag har jag inte gjort mer än slappat hemma mest. Vaknat av smärta i örat. De kändes ett tag som örat skulle sprängas. Så vart bara hemma o vilat. Va hos C en stund och dega där. Berätta om våra två skilda kvällar. Hur hon tappa bort allla på krogen typ igår och jag åkte hem för ja mådde super dåligt direkt efter hemma festen. Jag drack ett glas vin och två drinkar?!?!? Pinsamt nog kom polsen och kolla upp mig och erbjöd skjuts hem när jag vänta på bussen. Trist verkligen. För kvällen börja så bra vi hade så sjukt kul med lekar och olika danser osv. Vi borde stannat kvar. 


Nu är resan bokad blir Alanya igen! Fy va ja längtar!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0