If you think adventure is dangerous, try routine. It is lethal.

Heeeeeeeeeeeey!!


Sitter hemma nu efter 14 timmars arbetspass. Hade dock 1,5 timmes rast och va sen en timma...Tog tåget från sthlm imorse nämligen. Jag missade sista igår och missuppfatta tiderna imorse. Men har så sjukt fina kollegor som va helt förstående. Chefen va hur förstående som helst och d första en av kollegorna va sa va stressa inte ta d lugnt d du inte hinnner med hjälps vi åt! Men pga dåliga samvete att ja va sen så jobbade ja häcken av mig. De ledde till att de tyckte jag borde komma sent oftare. Jag trodde jag aldrig skulle orka med dagen men d gick riktigt bra. Sov under rasten så d förenkla mkt. Jag haft väldigt roligt med patienterna idag. Dem har så härlig humor. De bland annat..kladdade på tavlan dr jag skrivit upp matlistan, gömde undan saker och kalla mig för turkiska ord. Jag vet att d låter kanske inte så kul. Men jag skratta så jag fick tårar. Det va helt enkelt en härlig dag idag. Jag sakna min lille bror så mkt så ringde o prata i tel så börja han sjunga för mig lät så sjukt gulligt. Men d absolut bästa på hela dagen va när ja kom hem till familjen och lillebror som sprang till min famn.

Igår på fm åkte jag till sthlm. Jag va i god tid så jag tog en kopp kaffe (själv för första gången). Jag va nästan dyngsur. Mitt platta hår jag gick ut me va stora lockar när ja va i centralstation. Sen när ja gick mot tåget träffa jag städare som prata spanska och gav massa koplimanger. Fick en tjejtidning som jag kunde läsa under min resa. Skit gulligt! Jag träffa G och vi drog till hennes studentkorridor lagade mat tsmns. Sen fika vi me några som bodde i hennes korridor.  Jag åkte vidare till Z och M umgicks med de och lilla bebisen. Ms systrar kom så d blev tjejmys! När jag förstod att jag missat sista tåget så satte M på film så vi alla tre chilla i soffan.

Imorgon....Jobb jobb jobb har dubbelt pass igen. Jag kanske går ner på stan under rasten och tar en runda. Sen efter jobbet får jag se vart jag hamnar ej planerat nått.

Hur söt får man va??!??!

Jag igår!


Jag ska försöka plugga lite nu om jag inte somnar. Hoppas ni andra har en roligare fredags kväll:p!

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0