You can easily judge the character of a man by how he treats those who can do nothing for him

Heeeeeeey

Jag vakna för några timmar sen. Känner att jag verkligen fått sova ut. Har inte känt så på lääänge. Men la mig rätt tidigt också igår. Ska försöka bli bättre på de. Jag har inte gjort nått spec sen jag vakna. Läst tidningen, tittat på tv och ringt lite samtal. Jag borde igentligen bara pluggat. Men känner ingen inspiration alls till det. Ska snart bege mig till stan snabbkis innan jag ska till jobbet.

Igår började dagen med jobb. det va verkligen en toppen dag där jag allt gick väldigt smidigt och bra. Jag va själv imponerad av min efektivitet.  Efter jobbet åkte jag till fyrisborg för utb om ny system för dokumentation via data. Fick skjuts av kolega dit som tur. Tog en drive in för jag va rätt hungrig. Och eftersom vi båda va på koko humör så är jag säker på att personalen där kommer aldrig glömma oss. Hon lekte bla att hon va min kontakt person!! Efter jobbet pluggade jag lite sen träffa jag H och U över en fika. Perfekt slut på kvällen. Jag va på verkligen bushumör igår så humöret va på topp.

Ikväll blir de nog lugnt bara. Jobb imorgon.


bra låt men dålig video kul de gör reklam för Efes min favo bira.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0