When you like someone, you like them in spite of their faults. When you love someone, you love them with their faults

HEEEEEEEEY!!

Jag befinner mig hemma just nu är barnvakt. Päronen är bortbjudna. Idag har varit lång dag. Vakna tidigt för ja va även barnvakt lite smått imorse. När jag tänkte somna om fick ja mess om att A o J va på akuten. Så klart skyndar jag mig dit. J hade gått i sömnen och försökt ta sig igenom fönster och nästan ut om inte A hade varit där. Tack o lov!! Akuten och deras underbara väntetider. Va där tills två tiden. Gick till A och försökte fixa till där innan de skulle komma hem. De såg ut som ett mord skett ush!! Så mkt blod överallt. Ja fick förklara för fönsterkillarna som va där heheh stackarna fick chock. Sen har jag varit hemma tagit en siesta. Funderar på dra till I snart för lite mys.

Igår va ja med A. Vi fixa massa ärenden som va skönt och få gjort från båda hållen. Vi va runt nog i hela uppsala kändes de som bokstavligt talat. Kvällen sluta med grekisk middag när båda va helt slut. Sen gick jag till R och kolla på fotboll med A och J i heidenstam. De va trevligt. Ensam tjej va inte de smartaste att va. Men de va roligt och se macho killarna kriga om Ben n Jerrys glass som tjocka kärringar.

Imorgon som senaste dagarna har jag tänkt faktist shoppa så hoppas verkligen de blir av. Om inget annat impulsivt dyker upp. Jag Ska träffa S kl 14 och M kl 16 iaf:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0