When something bad happens, you have three choices. You can either let it define you, destroy you, or you can let it strengthen you!

Heeeeeeyyeeey!!

Har varit off på sistonde! Jag har jobbat en del och umgåtts me vänner. Haft de underbart. Dock ej hunnit umgåtts med familjen vilket känns lite jobbigt. Men i veckan kommer ja ta de igen för jag kommer va ledig i hela tre dagar. En del av mig blir orolig hahah lilla arbetsnarkonamen i mig kommer klättra på väggen.

Har ej planerat nått särskilt i veckan mer än sthlm ev och 25 års firande på lördag. Idag ska jag hem efter jobbet vila upp mig efter denna hemska måndag som börja kl 7 med jobb efter 3 timmars sömn!!!




PEACE n LOVE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0