Sometimes you have to let go of people you care about in order to do what's right for yourself

Heeeeeeey!!
 

Jag sitter och pluggar just nu fick reda på idag att jag har tenta på tisdag på ett helt ämne som är 200 poäng! Min hjärna blöder känns de som av plugg. Så förutom jobb och festen på lördag kommer jag bara plugga.

Idag har jag städat lite hemma sen har jag träffa S på en trevlig fika! Efter fikat gjorde jag inget spec mer än shoppa som jag längtat. Sen träffa jag U käka sushi mums. Sen satt jag U,I Och H på Terassen. Jätte mysigt.

Imorgon har jag avbokat alla mina planer så blir bara jobb och plugg enbart!!

Jag Älskar melodin och deras röster i låtarna så grymt härliga !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0