One moment of patience may ward off great disaster. One moment of impatience may ruin a whole life

Heeeeeeeey!!

Back to life back to reality huh!!! Kom hem i söndags och inte gjort mer än jobbat och umgåts med vänner. Haft ångest över att vara tbx. Även om jag saknat alla nära o kära så har jag haft det super där med värmen och utan massa rutiner!

Bortsett från massa fina minnen jag fått därifrån så har jag fått fin bränna som jag kan njuta av tills vidare. Jag funderar redan på att ta en till resa åtminstånde en weekend innan min föddelsedag! Hade jag inte varit så gammal hade jag börjat jobbat som resevägledare! Ja fick jobb erbjudande av våran resevägledare till nästa sommar. Men lär säga nej tråkigt nog:(

Det har varit mkt solande och ätande av god mat. Efter massa shoppande på dagarna vart vi nästan helt slut mot kvällarna. Mkt pga värmen oxå. Det blev inte så många sena kvällar. Men när vi väl var ute hade vi de riktigt roligt!


Försöker trösta C som lite flygrädd!


Träffa på en trevlig farbror som hjälpte oss mkt.


C försöker va i våran längd höhö


En av d finaste moskerna jag sett.


En av d få ställen i staden man verkligen får frid.


våran privata chaufförer som skrattar åt tre tjejer med beslutångest som vet eh vart d ska ta vägen


De här är strax innan H drar in mig i iskalla vattnet ! Ja vakna till iaf höhö


Tre musketörerna



Muuums denna va riktigt good!


H funderar på om hon kanske är turk...Alla frågar ju henne de


My love lyckliga efter dunder dag!


efter Underbar dag o ba njuta av solnedgången


Färsk juice av olika frukter MUMS


Underbart middag med speciell dukning och spec service under hela kvällen!



När jag tillslut fick C på bild så förstör ja den!!


Love !


Vilar upp oss innan vi ska mot stan!Kommer sakna balkongen mest av allt på hottelet så stort och fint!


sötnosen min!


Orättvis bild! utsikt över hela staden helt underbar.

Mobbas för jag har flippflopp till klänningen! Men de va hur skönt som helst.


underbar bild!! WOOOPWOOP

Mer bilder kommer.

Nu ska ja göra lite läxor och sova! Imorn äre jobb och utbildning via jobb så blir låååång dag!!

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0