Never look down on anybody unless you're helping him up

Heeeeeeeey!!

Jag sitter på jobbet. Jag har jobbat hårt denna helg 14 timmar igår och 14 tim idag. Men sjukt nog har jag massa energi. Jag har inte gjort så mkt mer än och jobbat denna vecka o vart hemma. De enda sociala jag gjort i veckan är att jag varit på marknad med I, R och barnen jätte mysigt verkligen. Vart med S på en fika i stan. Träffat A och ätit sushiii. Annars har jag bara jobbat.  Det har varit behövligt. Jag är ju arbetsnarkoman så ja trivs som fisken i vattnet. Spec med mina underbara kollegor.


Jag har haft pms humör på sistonde. Jag har från att må super till där ja vill ba krypa till fosterställning och böla. Väldigt påfrestande och jobbigt. Kan bero på massa dåligt energi från folk. Vet inte va det är för fel på dagens människor. Om det är höst humöret som kommer upp. Nu när det är trist o mörkt ute. Eller om de bara är pantade i huvet. Hur kan folk sänka människor för de inte vill se andra glada för de har dystert liv. Det känns som man bara ger o ger o folk bara trampar och spottar på det. Jag menar när man beter sig som en åsna mot folk och visar ingen omtänksamhet verkar man tjäna mer på det. Då tofflar folk mer och tycker de bättre. Jag förstår mig inte på mänskligheten längre. Försöker man tala vett me de så gör de en höna av fjäder. Jag är trött på er folk där ute som inte uppskattar vänlighet och föredrar hat framför kärlek. Är ni sadister eller nått? Vill ni lida?!?! Och kan ni fucking uppskatta att man försöker vara skyst mot er än att bli divor o tro ni är nått för man ger er handen så ska ni ha hellre hela armen och sen försöker ni bryta den?!?!! JAJAJA jag är arg och de som känner mig vet mkt väl till att jag har rätt till det!!

Allt jag har att säga är FUCK YOU som är själviska egoistiska envisa Mongos!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0