Think before You talk. Observe before You assume, and Never judge a Book by its cover.

Heeeeeeeey!!

Sitter på jobbet just nu. Jobbar natt. Tänkte pröva o se hur de är. Förutom att de är sjukt segt så är det helt ok.  Försökt fördriva tiden med att göra saker som går att göra utan massa ljud och babla i tel me de som är vakna! Nu har jag slut på fantasi och rullar tummarna tills jag får sluta. Jobbade 7-12 imorse också. Även om ja sov lite på dagen är ja seg i skallen. Har hört att de finns fönstertittare. Ush! Det är lite läskigt.

Förutom jobb har jag varit hemma och degat både igår och idag. Imorgon ska jag först sova ut. Sen träffa min brukare. Sen Shoppa. Mot kvällen ska ja på UFC fotbollsträning!

Diggar en del av deras låtar ! Grymt att de blir större och större!


Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0