Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly.

Heeeeeeey!!

Jag har bara varit hemma idag. Sovit massa och degat bara. Jag har inte varit på topp humör! Haft ryggvärk och varit allmänt grinig. Nu ska jag fortsätta läsa Jag är Zlatan ganska intressant bok faktist.

Här kommer lite fler bilder från min andra Alanya resa!! Glöm inte att man klickar på bilderna om man vill se de större!

Den här bilden är tagen från internet men har sett vackra utsikten med egna ögon                                          
Den här bilden är tagen            Mina Underbara shejjor!!               Jag och mitt hjärta!! 14 års vänskap
från internet men har
sett vackra utsikten
med egna ögon!

                                   
Jag får va dj igen!!                         Mina fina pinglor!                             Sockersött!

                                   
Goda maten muuumaa!                Muuuuma                                         Av alla förräter va detta våran favorit

                                                    
jag o älsklingen!                               Busar!!                                        We do stuff you wish you can do

                                                
LOVE YOU                                    Crazylicious                                   babygirl <3

                                        
Hot mama                                  Speciel dukat för oss bara              Me

                             
Underbara bartender 17 år            Bästa kvällen                               Jag och Ägaren! Bästa i Alanya!
och gör underbara drinkar
                                  
Min Bengaliska prinssesa             Grymt vacker utsikt                       Sessan o jag
                                                     orättvis bild
                              
Vi och våran chaufför                     Bästa Ali                                      Guide, Chaufför och vakt!

                                    
Min vanliga humor                        Alis Änglar!                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0