Lazy

Heey!!

Idag har vart sån otrolig seg dag. Fyfan alltså vakna till att grannarna höll på borra på min sovrums vägg. Jag hade sån lust att gå dit o skrika på de men jag är inte en ängel till granne heller med min höga musik. Så idag har jag vart helt seg o ba degat framför tvn med lillebror som inte va riktigt förstod att syrran vill ha lugnt så klart så va d extra kul att skrika o göra ljud!!!

När jag vaknat till liv efter redbull o massa kaffe så drog ja till stan o träffa S.
Vi sate oss på fågelsången och fikade. Helt underbart o se solen dyka fram o ba njuta av d fina vädret.



Nu är jag hemma en snabbis för att byta skor. Höll på dö med mina högklackade mygood. Ska på stan med I o kolla runt. Sen ska ja träffa G i gränby o fika.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0