Det är så..

Nu är jag åter på jobbet. Blev en stund på stan träffa på roligt folk och träffa upp I som följde med mig snälla Älsklingen! Så grymt stolt över dig med det du gör för din framtid!!

Nu såg jag hur långt jag hade skrivit på d tidigare inlägget mkt mer än va jag vanligt brukar skriva. Det fattades lite bilder. Så Här kommer d jag hittat på mobilen. Jag är sämst på att komma ihåg att ta bilder. Men detta får duga iaf!


Gänget från jobbet som jag gick på blodomloppet med!


Grekisk middag MUMS!!


Jag halvsomna i köket då ja snacka med mamma


Underbara lillebror som sitter på mina ben och vägrar somna


Kollegans underbara dotter!!



Nöjd och överlycklig efter en dag med massa shoppning


Muuumms Burger på Fridays Detta va Ms hamburgare


jag och M på C fest


Jag och min andra halva I oxå på Cs fest


Jag och C gud va jag saknar henne!! Alltid lika kul o fiesta hos henne!

Hypad


Höhö


En helt underbar kväll!!


På bryggen med min brukare


Museum


Museum


 Sjukt vacker bil funnits i mer än 100 år! Älskar gammeldags bilar. Ska lätt köra en sån en vacker dag


En väldigt gammal piano orättvis bild. Den va sjutk vacker!


Jag skulle vilja ha sånm hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0