Wonderchild


HEEyYYyyeeEE



Omg vilken underbar dag. Hur mkt ja beskriver ...oavsett hur ja förklarar de här kommer ja inte kunna sätta ord på hur magisk dag jag haft. Jag är helt enkelt lycklig lottad med helt fantastiska människor runt om mig. har fått uppleva saker över mina förväntningar i mina drömmar nästan ens. Tacksam som har så underbara människor runt om mig.

Jag har tillbringat dagen hemma med familjen med goda tårtor. Jag jobbade för första gången i mitt liv på min föddelsedag. Kollegorna va gulliga och ja slapp undan rätt mkt jobb. Jag bakade muffins till personalen och alla va nöjda. Fick present från personal och kund.

Bortett från de har jag tillbringat dagen på fyrishov simmat, suttit med vänner och prinsen på Apertif och nu övernattning i
stockholm.

Och sen självklart massa underbara gratullationer och fina presenter massage behandling presentkort smycken högtalare osv..WOOPWOOP!


Mamma som baka åt mig muuuummss


Peace N Love


Kommentarer
ivoncita

sååååååå rätt åt dig! <3 de va un underbar dag!

2011-01-07 @ 15:48:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0