Promise

HEJSAN!!

Måndag nu nya vecka nytt hopp. Länge sen men nu har jag längtat som fan till måndag. Jag har nämligen tagit semester 8 dagar . Under dessa dagar ska jag ta hand om mig själv. Behöver nya krafter om jag ska vänta några månader till sommaren.

Idag: Har jag jobbbat kort pass så sjukt skönt. Har hunnit simma lite. Jag ska sluta med simningen och börja träna konditonen. Har svårt och simma när ja blir trött lätt pga andningen. Har börjat på en diet och under tiden jag går på d ska ja försöka jogga.

Igår: Jobbade jag hela 7-21. Som tur börja dagen bra. Kolega hade fixat scones och stekta ägg etc. Va nöjd dagen eftersom den hade bra början och bra slut trorts ja va o jobbba när alla va hemma vila.

Lördags efter jobbet kom prinsen och hämta mig tog en fika. Vi skulle bowla och sen utgång. Men efter fikat va ja sjukt trött blev hemmåt för mig. Prinsen blev lite tjurig så sjukt gulligt.


Nu ska jag se på lite filmer. Ja hoppar  nog i säng tididigt ikväll.

Har tittat på dessa och tycker d verkligen är ur snygga. Min favorit designer har designat dessa diggar hennes stil. Elise Rya

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0