Get Ready

Helllullhuu

Känner mig frisk från så kallad förkyldning. Ja har egentligen inte gjort annat än hosta inge feber inge nysande osv. Så ska inte klaga men d har hindrat mig från att göra annat som jobb träning socialt umgänge. Tagit cocillana så har känt mig hängig och seg när ja inte hostat. Detta tackar ja för min astma.

Idag har jag inte gjort mkt...färga mammas hår d va kul och samtidigt få kvalitets tid. Vi hade huset för oss själva.

Fick reda på att min pärla Iva va på ackis så självklart skynda ja mig dit. Även om hon vägra låta mig. Men d va kul även om vi fick utskällning av nån läkare att vi va högljuda hehe. Sen typiskt otur så dog deras system. Elen och datasystemet. Så d tog längre tid med proverna och svaren.

Idag fyller min lillebror år. Ja förstår inte hur mina syskon växer så fort. Ja får ångest för d får faktist mig och känna mig gammal!! Ja har tidigare längtat att se d när d börjar på gymnasium jobba ha körkort och ta studenten men nu vill ja vrida tbx tiden den går för fort. Bebisarna är inga små gullungar längre och inga små pojkar d börjar bli ungdommar. Jag är verkligen lycklig lottad som har så underbara syskon. Självklart är d jobbiga och trampar hårt på mina nerver och d tycker jag är för hård syster med massa regler men i slutändan vet vi att vi älskar varandra. Jag är så stolt över min bror oavsett vad.  Jag vet att han iaf växer på rätt sätt. Vet va innebörden av respekt och kärlek är! Vet vart gränser går vet hur man lever. (bortsett från allt spelande) Jag vet att han vet att han kommer alltid ha mitt stöd i vad som helst!.

Imorgon blire China mat jag och han och en till bror. Märks att han är brås på sin syster mellan spela bowling biljard köra lasergame eller gå på bio valde han MAT!! Hehe

Sen ska ja ha en träff med frugan wiiii längtar!



 Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0