Locking for a reason

Heey

Äntligen är jag hemma i min sköna säng och kan bara slappa. Haft stressiga dagar på sistonde mkt jobb och varit mkt ute på äventyr. Mina känslor har vart upp och ner på sistonde. Kan bero på att jag försöker hårdare lägga av med rökningen och fått för lite sömn. Jag har dessutom inte blivit av med förkyldningen än! Imorgon ska jag jobba 7-16 urk. På kvällen blir det roligare för jag ska med jobbet till uppsala konsert hus för att lyssna på föredrag. D ser jag fram emot iaf. 

Idag har jag jobbat på Pelle då ja fått städa som en tok för miljökontoristjäveln ska komma. D kommer på så dryga saker. Men d är väldigt rent åtminstånde nu. Min prins hämta upp mig från jobbet. Har inte setts på TRE veckor! Helt underbart har d vart. Vi har så sjuk humor och våra samtalsämnen tar aldrig slut eller har nån gräns. Älskar att vi kan driva med varandra utan att nån av oss blir sura eller sårade. I realy like!

Här kommer lite random bilder

Igår Con och sina underbara flipp och vägra le på kort så Hen O Sus fick hålla upp hennes mungipor


Jag och Sus drygar oss med kameran. HAHA


Middag med tjejerna som sluta kaotiskt att folk verkligen blängde och vi tror en gammal tant la vodo på oss. SÅ trist med dagens människor ingen humor. En fullsatt restaurang där enbart våran röst hördes även om vi inte alltid va hödljuda. Vi tala om allt mellan himmel och jord. Skratta så fick magont. Vi glömde nästan bort maten. Mina serveter gick mest åt att torka bort glädjetårar haha!


FredagsMys hos Con älskar hennes ljushållare!!

Nu ska jag försöka sova. Inatt som ja verkligen konstigt och drömde massa mardrömmar. BUHU!

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0