Irreplaceable

Hey!

Igår va d hur skönt som helst. Middagen med syskonen vart lyckat. Vi hade d skit roligt. Glömt bort att jag är inte den enda i familjen som har kaos humor. Ja glömde bort maten flera ggr.

Hos frugan va d väldigt mysigt mkt snack eftersom vi inte setts på länge. Ja lyckades glömma bort flera bussar och d blev lite sent. Men så värt!

Idag har jag jobbat men d har mest vart lugnt som tur för jag somna extremt sent igår. Sjukt jobbigt. Såg några filmer för att bli trött. Såg bla The Town sevärd. Sjukt kul såg att vi har fått plattskärm tv på typ 50 tum och xbox med wi !! I love! Perfekt när jag har långrast!

Efter jobbet drog ja till Sus o Con som skulle ut med Lil som inte vart ute på 2 år pga barn. D va riktigt taggade. Dansa och hade massa energi i sig. Blev dock hemgång för mig och utgång för de tyvärr. Ja ska upp och jobba imorgon BUHU! Ilandsproblem jag vet. Men orättvist ändå!

Två låtar som kan gå i repeat ja diggart!!


Sov sött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0