Bring Me To Life

Hey!

Gud vilken underbar dag att vakna till så vackert när d så soligt ute. Synd att jag inte har nått glädje av d när mina tankar är långt bort och mina ögon är slutna för all lycka just nu. jag har sovit dåligt med massa mardrömmar inatt. Hopp om att denna dag ska vända vet jag att ja snart ska på utbilning som ja lär somna till!
Detta ska va min lediga dag men icke får ja njuta. Ska på sårvård som ja vart inbokad utan att ja visste om d!

Efter utbildningen ska jag klippa mig d lite mer att hurra för.

Vad ja ska göra efter det är oklart än. Jag har så många känslor som krigar inom mig just nu att jag vet vad som är bäst. Hatar och vara så här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0