Can't Be This..?!

HeeeeeJJooohÅÅÅ!!

SÅÅÅJA! Hemma äntligen! Huh så skönt och va hemma. Sov hos Tess urmysigt. Somna två timmar innan ja skulle upp lyckat:p Blev jobb idag på Pelle.  Nu är jag  hemma efter sköndag på jobbet. Haft otroligt trevliga kunder. Så possetiv energi har ja inte sett på så mkt folk under en o samma dag som vart verkligen vart långvarigt. Jag stod b.la skoj bråka med en äldre man och ja e och han kom fram till att vi båda är för kaxiga för vårt bästa haha. Mina kollegor blev chockade när vi höll på käfta!! Folk jag har sagt d förr säger d igen jag Älskar när folk bjuder på sig och själv och har självdistans. Dagen blev inte bara bättre av att kollegan dök upp med sina ur söta barn men oxå att min son Nar jobbade och berätta att han enbart skrivit upp sig idag för min skull. Han jobbar aldrig lördagar annrs. Han ändra sin schema för min skull my good !! Så söt. Sen så har min son som knappt är 19 fått jobb som timanstäld på en skola där d fråga han om han ville jobba. Hur stolt mor tror ni jag blev?? Hehe

Det har vart ett underverk att ja orkat genom denna dag och att ja fortfarande klarvaken efter gårdagen. Kvällen blev impulsiv utgång som följdes så klart av massa flummigheter med mig och chicksen. Folket ute var oxå på dunder humör och d blev dunder stämning. Träffa otroligt trevliga människor. Blev bästis med en polis så vi höll på bli utslängda för vi tappa bort tiden. Jag och Tess släppte loss för hela slanten verkligen. Mar va så sjukt underbar och orka stå ut med oss. Resten av gänget blir bara större och större och ju fler desto roligare:p. Jag upptäckte en sak igår att ja avskyst en person efter en händelse tidigare i helt onödan för ja hade blandat ihop fel pers. Jag har alltså bråkat skrikit på en person för en väldigt nära vän för inget människan gjort. Bra där!!!Bad förstås tusen ggr om ursäkt! Kvällen va alltså helt lyckad sist men inte minst blev max förstås där vi fick gå vip för kön av vakten som är bekant. HAHA! Inte dåligt d !

Jag hade en väldigt minnesvärd händelserik kväll med två av d mest underbaraste människorna jag känner. EN hel del släpper jag inte fram på bloggen d som hängde igår få folket som va där ha som minne för gott istället. Vi gjorde kvällen till den bästa kvällen man kan ha helt enkelt! Känsloladdat kväll men oxå inga känslor alls!

Bjuder på lite bilder enjoy!


Husssh Baby Don't Kiss and tell

Buhu But I will..I Wan't to Whole World to know;)


Yeah Let's Call Them ..Them Bastards..Woops

Now They are welcomes to the darkside!


Question is can u handle it??

We will not take care of the Consequences

In the End It's All About this...FOREVER



Kommentarer
Mariekexet

obeskrivligt <3<3 i mitt hjärta forever! kraaam

2011-01-30 @ 14:33:00
URL: http://beatofaheart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0