Anatomi is the shiet

Dagen har blivit lite bättre men ändå ännu sämre. Iva kom förbi och vi satt och snacka massa skit. Medans städa ja mitt rum. (Jag får lite städmani när jag inte är på humör) Upptäckte en löjlig sak på morgonen...Jag åkte till jobbet och Iva till relaxen/spa på Fyrishov! Vissa har d bra:p Ja fick gå till jobbet och lära mig om Anatomi och track med kuff. Inte sårvård som ja trodde. Helt vimsig de hade ja redan gått på förra veckan:D! Hur som helst när ja va där kom d två chefer och fråga om ja inte kunde jobba extra först sa ja nej och sen så svag som ja är övertalades jag. Klippning får bli imorgon!





En favorit just nu!

Nu ska jag fortsätta jobba. Efter jobbet ska jag hem och bygga hylla! Tvinga pappa vänta på mig älskar sånt!

Hoppas ni har en underbar Onsdag kväll..

P.s Jag får skriva om va  ja vill och inte vill min blogg mina känslor mina tankar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0