Social Butterfly

Heeeeey(med fjortisrösten)

Jag bokstavligtalat smälter i sängen just nu!!! Så otroligt skönt! Min lugna lördags kväll inträffa aldrig. Efter mys stunden hos frugan kom Baby och plocka upp mig med sin kusin som hade med sig Cheese burgare mummaaa!!  Vi åkte hem till Zar och Sim dega lite där med vin som smaka som vatten haha. Hamna åter igen på BJ och träffa ännu fler underbara mäniskor. När jag är på g kan ingen stoppa mig haha alltså. Jag fick inte bara 7 tjejer att dansa med mig efter att jag fråga om d va på begravning för d satt och kolla ner men oxå sen till vakter som ja fick dansa och tacka mig för jag va så trevlig. Kvällen sluta med att ja inte kom fram för alla skulle hälsa inte nog med hur packat d va med folk igår. Jag hade otroligt roligt. Träffa sjukt mkt folk jag inte sett på år och dar. Två underbara utgångar med världens finaste prins så är jag nöjd för ett bra tag.


Sliten men fett nöjd! Väntade på tjejerna skulle bli klara! För en gång skull va ja den som va klar!



Idag har jag jobbat vet ej hur jag tagit mig till jobbet. Halvdöd typ. De hjälpte inte att jag slog i huvet på skåp och att personal fattades så ja fick ringa runt efter folk!! Eller att jag tappa busskortet för andra gången denna månad!!Jag drack bara en kopp kaffe eftersom kroppen säkert va redan så uttorkad. Som tur va min kolega gullig och fixa i mig nyttiga frukter. Hon skala sjukt god apelsin b.la för jag va för lat. Min son Nar va där oxå som tur så d pigga upp mig en hel del. Tiden gick rätt så snabbt ändå.



Inte nog med den urgoda lunchen jag fick med av mamma så när ja kom hem hade hon lagat en av mina absolut turkiska favoritmaträtt. D heter Yaglama. Jag hota alla vid bordet som tog mer än mig. D värsta va att jag skoja inte ens haha! Brorsan kallade mig för fröken aggresiv! Jag är nu mätt och belåten! Har jagat runt min lillebror och busat så ja e varm och är andfådd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0