Purple Rain

HeeeYHoeee

Just nu är jag på mitt jobb. Kollegorna är på g med sin humor. Om några timmar slutar jag och sen blire ledigt i tre dagar!

Omklädnins rummet skreks d med massa STÖNANDE ljud......Ciiiissssiii....Kaaariiiiin...Cisssiiii ....Kariiin..Jag får nog och skriker GET A FUCKING ROOOM! ..Får svar...Hållkäften din lilla pissmyra....Då ropar Ingo till...Karin har du glömt och ta din medicin igen?....Karin ropar tbx...Nej älskade du puss på högra ljumsken...Ingo..Generad...Dessa är mina kärleksfulla arbetskamrater

Vet att d kanske inte låter så kul men ni skulle vart där.

Dagens planer är inte så mkt jag ska efter jobbet träffa min brukare vi ska åka skridskor och hon ska få sin fina present jag köpt. En haldsuk hon länge velat och sökt.

Efter d blir d antigen hemgång eller bus med Iva o Ric som ska till Oleary's stand up  vore inte helt fel med lite skratt!



Peace N Love


Kommentarer
Ivoncita

ja!fast de lite osäkert och Renato hans chic kanske oxå kunde komma :) vi får se hur de blir helt enkelt.

2011-02-03 @ 11:47:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0