People aren't interested in seeing themselves as they really are.


Heeeeeeejsan just nu har jag precis kommit hem från Kick Ass stand up. D va rätt roligt hade en favorit som fick mig att skratta så ja fick tårar!! Vissa skämt va vulgära och obegränsade. D finns gränser och den sista hade verkligen "no limits". Men jag har planerat att d lär bli en vana att gå dit varje gång.
 Han och en till verkligen knäckte



Satt med b.la fina kärleksparet. Sockersöta!!

Annrs har dagen vart rätt så skön jag är ledig imorgon och d betyder sovmorgon. Jag har ett par ärenden ja ska ringa för annrs så ska ja sova och ha en väldigt lugn morgon. Kommer sakna dessa  varelserna hehe.


Mina ursnygga kolegor bestämde sig för att klä sig ordentligt inför influensa som d ska slippa bli smittade


D flippa tänk på stackars patienter hehe

Do what you can, with what you have, where you are.

The simple things are also the most extraordinary, but only the wise can see them.

When life puts u in tough situation dont say why me ?!! Just say TRY ME !!..

I hated every minute of training, but I said, “Don’t quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion.

Do you want to know who you are? Don't ask. Act! Action will delineate and define you

Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'


Kommentarer
Ivoncita

ja de va super roligt!! jag är så glad att jag lyckades övertala Ricky!! de va han fan värd efter att ha avvisat honom förra året när han bjöd mig på Kicka Ass stand up. bäst av allt va dock de underbara sällskapet vi fick ;)tack ännu en gång baby för en uuuuunderbar kväll! me love you long time! <3

2011-02-04 @ 07:25:15
Anonym

de va Big Comedy Ivonne..!

2011-02-04 @ 22:21:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0