Of all the things you wear, your expression is the most important

Heeeejsaaan!!

Nu äntligen kan ja andas rätt! Jag har fått tbx min mobil!! Fattar ni hur tom ja känt mig! Ja kan erkänna att d självklart vart lite skönt också. Va lite "fri". Annrs har jag haft ansiktboken om d nån ja behövt kontakta.


Helgen har vart toppen. Fredags efter jobb blev d utgång med
Iva!

Orättvis bild!


Lördags blev d jobb på Pelle sen träffa jag Bil och vi käka massa gott innan vi drog till Biljardhallen för lite spel. Vi chilla med Zar och Fir. Jag och Bil  drog vidare till Beejjii och träffa upp lite av Bils vänner. Blev en lugn kväll med tidig hemgång.  



Söndagen blev ganska så lugn. Jobbade på Pelle och hade d trevligt med kollegorna. Dagen blev mkt enklare för min son va närvarande. Så jag va nöjd. Fick retas och pyssla om han. Efter jobbet åkte ja hem och grävde mig under täcket med massa filmer. Va grymt trött!


Fixade lunch till min Son självklart ska han ha d så fint som d går!

Utsikten från jobbet. Orättvis bild. D va riktigt vackert.

Igår jobbade jag 12-21 så blev inget firande av alla hjärtans dags firande för mind del. Inte för ja känner att ja förlorat nån. För ja tycker inte d ska bara vara en dag på 356 dagar och att d är överskattat. Tycker synd om folk som känner sig ensamma den dagen. Ja ska inte klaga ja min prins ska ge mig en Iphone hehe! som present D slår nog alla rosor och nallar :p. Och tro mig tog inte emot den mobilen lätt ja kriga med han och hans vänner tills d övertala mig.

Blev tyvär inte mer än dessa bilder. Glömde flera ggr. Nu ska jag iaf ner mot stan för att träffa Seb vi ska ta en fika. Jag har inte sett tjockisen på bra tag så d kommer bli riktigt kul. Efter fikat har ja inte bestämde mig för va ja ska göra. D visar sig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0