It isn't your mistakes that make you a failure. Its not learning from them

Heeeeeeeeej!!

Jag sitter på jobbet nu igen. Ska ha rast några timmar. Lust att träffa nån vän men helst vill jag sova får se hur jag gör. Senare ikväll ska jag träffa
Jia o Goc.
 
Igår va helt dunder. Efter jobbet umgicks jag med Ric , Ant , Iva o Ste d va riktigt skönt fick vila upp mig efter jobbet. Sen kom min prins och vi gick för att äta middag ihop. D va den mest oromantiskaste middagen jag vart med om. Jag som tjej betala allt. Han va så kaxig och verkligen va på hugget. Han satte verkligen mig på plats som ingen annan kunnat göra. Ja va imponerad och bara åt va tyst. Kan ni förstå att jag åt 7 friterade bananer med glass o sirap!!! MUUUUUUUUUMSS Jag fick se massa nya sidor av baby igår haha. Jag skulle inte byta ut nått d va otroligt underbart och fantastisk på så många sätt.

Eftersom jag vill hålla mitt förhållande privat och jag såg förbjudet risig ut igår får d bli en sån här bild bara




Efter middagen åkte vi till Iva o Ric och såg film ihop och smaska massa gott!! Sluta med att killarna börja spela spel och vi fick slita d ifrån varandra!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0