It is a man's own mind, not his enemy or foe, that lures him to evil ways

God morgon!!!

Halvsover just nu känns d som men efter min dos med kaffe lär jag vakna upp
hoppas jag* Efter föddelsedags firande drog ja ut med Ibra plus fler! Vi börja festande hos Zar sen vidare till Apertif träffa på några sköningar där Kvällen slutade på ingen annanstans än självaste BJ. Jag dansa mindre än vanligt men hade så jävla kul tills min kropp inte palla med så d sluta med en taxi hem medans resten fick festa utan mig! Ska strax till Pelle jobbar där idag ska bli riktigt skoj. Efter d vidare till frugan och spela OKEY! D kommer bli lugn lörda ikväll!!


Ibbe med den där kniven skrämde skiten ur oss!! Men vi vart fett snygga ändå




Peace N Love


Kommentarer
iva la diva

tack för alla fina presenter älskling! till steff och issent men speciellt till den som va till mig <3 :D!

2011-02-05 @ 20:28:41
Ebay!

Heyyy...Jag då?

2011-02-06 @ 18:28:07
F

Jag önskar ja hade kunnat köpa mer fan du e underbar! Saknar dig puss

2011-02-06 @ 22:45:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0