If You Rest , You Rust

HEEEEEEEEEEEEY!!

Först och främst vill jag återigen börja med att säga att jag

Det innebär massa jobb och massa att fixas samt att d mássa dagar kvar till helg! Nåväl Ny vecka nya tag som d sägs. Skönt att dagen är slut snart!!

Igår va ja slut efter all jobb så blev tidig nattning för mig. Idag har jag återigen jobbat . Efter jobbet gick jag på ansikts behandlning vilket va dunder som vanligt. Träffade min brukare en stund. Vi tog d lugnt på Unico . Sen orkade ja inte mer än att åka hem och dega framför filmer. Idag har jag ätit non stop usssh! Bör verkligen börja träna snart!


Imorgon ska jag jobba på Pelle annrs så händer d inte så mkt. Beroende på hur mkt ja orkar kände jag att d bäst att ta d som d kommer.



D här är så jag ibland!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0