I know when to quit

Heelluuu!!

Nu sitter ja med ett glas rött ena handen med d andra1 Ivas kände kladdkaka MUMMMMMSSS!

Vi ska ut bestämde vi oss så här sista minuten! Medans vi byter om och fixar och springer till Ric och frågar om smak och stör hans filmkväll hihi!!

Det sägs att GODA VÄNNER kan spendera lång tid utan att talas vid, utan att vänskapen brister. Dessa vänner, när de träffas beter sig som om de sågs igår, tänker inte på hur lång tid gått, utan att de talats vid ,eller hur långt ifrån varandra de bor!

Fick grymt samtal idag av en vän som gav mig extrem kraft. Tack fina du!! Lyckliglottad som har har så underbara vänner. Fick utskälning för jag nekade till stöd när ja hade min breakdown häromdagen. Fick obeskrivligt fint beskrivning om hur ja har för betydelse. Ja va nära på tårar.Hur ofta får man utslkällnign för sånt liksom!! Grymt TACKSAM för alla fina människor runt om mig!!!


Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0