I imagine that yes is the only living thing.

Heeeeeeeeeeeej!!

Idag håller jag mig till jobbet och så kommer d fortsätta kommande dagarna tyvärr. Idag är d 7-21Fyfan!!

Under rasten underhållde jag mig genom att ringa runt och kolla upp lite resor. Har reserverat en resa.Får se lite senare. Behöver tänka efter.

Dagens enda roliga händelse va att jag tog kolegans mobil och smsa runt till folk att hon hade sveda mellan bena och behövde hjälp haha. Hon fick massa samtal och sms.

Efter jobbet ska jag hem och mysa med familjen (längtar) har jag bara planerat. Trots alla som hör av sig om utgångar så ska ja ta d lugnt ett tag.

Hoppas alla får en underbar helg!  (c:



Peaaaaaaceee N Looooooveeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0