Believe you can and you're halfway there.

Heeej!!

Sorry för seg uppdate! Haft mkt att göra och sen inte på humör. Nu har jag vaknat från en siesta. Den hade jag stort behov av. Känner mig snuvig och är hes så sjukt jobbigt. Idag har jag jobbat sen direkt hem. För pappa ringde och berätta att han hade med sig mina favorit bakelser. MUMS Han fick mig och känna mig som 5 igen hiihi då han alltid kom hem efter jobbet med godis som ja fick hoppa upp i hans famn och leta i hans fickor.

Fina bakadefläta min kolega gjorde.

Igår: Jobbade jag och sen fick ja skjuts till en vän som förlorat sin son. Jag hade saknat henne och ville hälsa på för kolla läget. D va mysigt vi fikade och prata massor. Hade d riktigt trevligt. D va ändå rätt så jobbigt. För ja börja tänka på nära människor i mitt liv som gått bort. Fick se en helt underbar video som hennes son vänner klippt ihop jätte gulligt verkligen.Hon berätta en del historier om sin son ju mer ja hörde desto mer kände ja agression på hur orättvist det är.Alltid ska bra människor dö först.

Så här såg ja ut igår

Sen tog jag en promenad till stan kände mig inte så pigg på sitta i en buss med massa folk. Behövde lite luft och d va verkligen värt även om d inte va sån lång väg att gå. Såg att d va en stor marknad på vaxalatorg. Otroligt mysigt faktist. Dock inte alla lukter av kryddor mandlar osv.


Träffa upp Hen och vi satte oss på Jalla Jalla! Blev bussen hem för båda sen.



Dagen sluta inte så bra heller. Massa saker som under dagen kom från olika håll men trodde slutet skulle bli lite lugnare men icke så nicke. Men skönt med sånna dagar oxå.

Nu vet jag inte riktigt va ja ska göra. Om ja ska ner till stan, hem till en vän för fika eller ba lata framför en film. Well well d får visa sig snart.

saknar mitt korta hår!!


A rooster crows only when it sees the light. Put him in the dark and he'll never crow. I have seen the light and I'm crowing.
/Muhammad Ali


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0