Be Te Nabe

Heeeeeeey!

Förstår inte hur underbart denna dag gått så fort. Ja börja dagen med att försova mig till jobbet har nog haft för många sovmorgon! Efter en urhärlig dag på jobbet med kollegor med massa busandet så drog jag ner till stan för att hitta en present till mamma som fyller år idag! Såklart kunde ja inte låta bli en hel del saker till mig själv. Inte för att jag ångrar mig för ja fick till riktigt fina saker men gör ont i plånboken. Efter stan åkte jag hem och umgåtts med lite familjen. Ätit massa gott och druckit nästan 1 liter cola så jag känner lite sugahrush! Nu ska jag gå och fortsätta trakassera minsta skitungen. Nyss fick han nog av mitt sinne för humor så han stack gaffel i magen på mig haha!!









Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0