An eye for eye only ends up making the whole world blind.

Heeeyaaaa!!


Myygoooood!! Vilket väder. Jag måste medge att en del av mig gillar d faktist med tanke på hur ljust d blir ute.

Jag har kommit hem nu från att ha handlat mat med mamma. Hon tänkte gå själv vägra och våldgästa henne till affären. Jag förklara för henne att d e okej om ja ramlar men inte hon! Hon kan inte gå ut och ramla d e trots allt hon som lagar maten. Vi hade askul och mobba varandra för hur vi såg ut.


Mammas sett att handla d Viktigaste!!


Kort innan ut och kriga med vädret!

Nu ska jag ner till stan och kolla hos Apollo på lite resor för sommaren sen jobba bläää!!

Igår:


Ric
s fina frilla Som Iva klippt! Sjukt snyggt (orättvis bild)


Ibra Och Ric Blev aldrig nån normal bild på båda som ja bad om!

Haha Bästa minen på Ibbe


Call Us! Hahaha Jag M Mitt Liv


Haha denna bjuder ja på



Kommentarer
iva la diva

HAHAHAHAHA!! orättvis bild på alla oss jag ber dig!:D

2011-02-11 @ 16:55:40
iva la diva

ps skaffa kamera!! dina mobilbilder blir intö bra älskling! iaf inte dom på mig!:P ne faktiskt dom flesta..



pps



va fiiiiiiiiiiiiin du va på bilden!!!!! sjukt vacker! men du har ju en sån naturlig skönhet!

2011-02-11 @ 17:15:04
F

Yeaayyeaaay! Sluta se ut som ni gör lovar ja att kameran är snäll mot er oxå. Billigt att skylle på kameran och du om nån blir ALLTID bra på kort!!

2011-02-11 @ 20:29:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0