When writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen!!!

HEEEEEEEEEEY!!

Nu är man lyckligare än lyckligast!! Har gjort provet och klarade mig! Fick massa beröm av läraren också som gjorde min dag. Blir ytterligare ett prov om två veckor om ja vill ha högre betyg! Vilket ja förstås vill.
Efter provet träffa jag min andra halva och fikade i Waynes. Mysigt med nått varmt och dricka inne när de är så kallt ute!!

Nu ska jag börja fixa mig för ja ska till Uppsala Konstert och Kongress på vintermys med kollegorna. Där efter ska ja sätta mig på tåget till sthlm! Äntligen nu va d så länge sen ja var där så ja inte ens minns sista gången. Ska träffa vänner och umgås fram till ons eller tors får se.




Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0