Don't explain. Your friends do not need it, and your enemies will not believe you

Jag är hemma och vilar just nu. Tog lång sovmorgon lite för lång dock. Hade bokat upp mig på lite grejer som ja missa. Dagen börja jag med träning. Jag är stolt över mig själv för jag gjorde verkligen så mkt ja orkade. Min kropp är helt veck just nu men så värt de. Efter träningen blev de lunch med A på java. Nu har jag varit hemma och städat lite. Jag städa mest min garderob som ser ut som andra världskriget varit där .  Jag har tvingat lille bror senaste halvtimmen att mysa med mig. Men han är mer på bushumör än va jag är.

 

Här är en lista på 5 vanligaste sakerna man ångrar innan man dör! Gör inte de misstaget.

http://paulocoelhoblog.com/2011/06/23/regrets/


Nu ska jag fixa mig lite innan jag åker till O’learys för att titta på fotbollsmatch.   Se elclassico med stort gäng när Real Madrid Spöar skiten ur Barcelona!


SUPER STOLT MADRIDISTA!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0