It's always too early to quit.

Heeeeeey

Jag sitter och försöker hålla ögonen öppna. Jag tar hand om lille bror just nu. Hans förskola hade stängt idag. Nu springer han runt och varken mina ögon eller hjärna hänger med. Jag är helt slut. Ska till jobbet senare väntar tills pappa kommer hem. Mot kvällen har jag inte bestämt mig för vad jag ska göra än. Om jag orkar göra nått är som sagt riktigt trött.

Igår va jag med J till em. Hon o jag åkte ner till gränby centrum för lite shoppning. Blev lite stressigt på slutet vi missa nästan hennes tåg! Jag träffa min brukare på en fika som jag fick avbryta för J skulle ha nycklar som ja hade fick bli snabb resa hem o tbx. För jag skulle träffa mina underbara flickor som jag inte sett på länge! M, Ma o T. Det va dunder mysigt verkligen.

Gammal bild från 08 våran resa till halmstad. (tyvär hitta ja ingen bild på Ma)

Mot kvällen åkte ja o A till R o titta på fotoll. Galatasaray och Real Madrid mötte varandra. Vart inte så mkt spänning för båda är mina favoritlag. Men hejjade mest på RM som jag senaste åren haft mest koll på.



Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0