The secret of discipline is motivation. When a man is sufficiently motivated, discipline will take care of itself

GOD kväll!

Jag har precis ätit mammas goda turkiska köttgryta (Guvec) och chokladkaka till efterätt. Så jag proppmätt och nöjd.

Det va mycket på jobbet idag men de kirra ja väldigt bra trots huvudvärk som vägra ge sig!!! Efter jobbet hälsa ja på Hag på hennes jobb dock va bussy så ja fick ingen attention förstår inte hur hon kan tycka jobbet e viktigare än mig nåväl ja ska lära upp henne höhö!

Medans alla Myser eller Festar ska ja sätta på nån film innan ja somnar. Imorgon ska jag jobba på Pelle sen ska jag va barnvakt åt Gabbe riktigt mysigt längtar!!


Gårdagens skönaste komiker!


Grym låt om man hatar nån. Finns bara en person jag hatar tycker d är nått man inte kan känna för vem som helst. En människa som verkligen satt sina spår eller en nära person som svikit en annrs att ogilla kan man göra.

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0