Laughing at our mistakes can lengthen our own life. Laughing at someone else's can shorten it.

Heeeeeeeeeej

Just nu sitter jag på jobbet tar det lugnt. Skönt med en kort paus. Känner mig riktigt trött efter en stressig morgon. Som tur har jag haft Con på jobbet idag. Hon har jobbat som sjuksköterska så har gått in till henne när d behövs nya krafter:D! Efter jobbet är planen att gå förbi Suz och mysa lite!


Jag o Con

Helgen
har varit skön. Jag har jobbat en hel del men hunnit med att göra roliga saker som b.la träffa Zah som va i uppsala o hälsa på, Varit hos Con kolla på filmer och ätit massa onyttiga saker. På lörda kväll när jag hade precis hoppat i sängs ringer prinsen och tvingar ut mig. Va på BJ m han o hans sköna kusin + några kompisar. Kvällen va helt underbar blev mkt skratt och fick se lite drama tyvärr. Men ja va nöjd. Min helg har varit toppen mest tack vare min Prins ! Jag är verkligen överlycklig som har en sån fantastisk Pojkvän!


Dunder skön låt me bra text!


 Peace N Love


Kommentarer
Mr.X

It wouldnt be perfect whitout you!

2011-04-11 @ 20:36:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0