Gray skies are just clouds passing over

Heeeeey

Idag känns verkligen som d vart oändlig dag. Jag har inte gjort så mycket mer än va jag är van med men kan inte fatta att d fortfarande är onsdag.  I vanlig ordning har jag jobbat sen var jag  på en kort vårdutbildning. Efter jobbet träffade jag min brukare över en fika på Cafe Årummet.

Efter en snabbresa hem hämta Mr X mig och vi åkte till Gränby C och shoppade loss till honom. Hitta en del fina saker. Trots små tjaffs om våra olika smaker osv så blev d en bra slut.

När Prinsen va nöjd åkte vi till Ric O Iva för att kolla på när Real Madrid spelade. Alla hejja på motståndar laget Tottenham för att irritera mig så klart även min bästa vän och pojkvän! Men d rörde mig inte ryggen d va ändå ganska självklart att d skulle vidare efter deras förra match! Han jag inte är så förtjust i Christano Ronaldo gjorde matchens enda mål äntligen lite action från hans sida. Så blir spännade vecka från med söndag då d blir El Classco fyra omgångar då Real Madrid möter Barcelona både La Liga o Champions League!

Imorgon
har jag inte planerat in så mycket mer än jobb och shopping med Hen. Resten av dan får visa sig!




Peace N Love


Kommentarer
ivoncita

de bara mitt hem nu! han äger den bara.. tack för att ni kom!! oh va roligt jag hade! saknat er som satan! massa kärlek till er!

2011-04-14 @ 08:03:56
ivoncita

btw- vi retas bara för at vi älskar diig ju! vi vill känna din beröring så mycket och de får man verkligen genom att reta dig( boxar är också beröring..!);P

2011-04-14 @ 08:06:14
F

Haha jag vet ni älskar mig. Men ni hade tur att ja va på bra humör om nån vet du hur jag kan bli! Boxen förtjäna jag ja sparkades.

2011-04-14 @ 11:10:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0