Faith is taking the first step, even when you don't see the whole staircase.

Göööd Mööörgöön!!

Jag är på jobbet nu och försöker hinka kaffe i mängder för vakna upp. Blev lite lättare än vanligt att vakna upp imorse för jag samåkte med Ula som skulle till skolan i sthlm. Blev massa skratt hon berätta bla om hennes bussresa i veckan då änderna vid svandammen hade ställt sig framför bussar o bilar mitt i gatan och vägrat flytta på sig så passagerare och bucchaufförer fått gå ut jaga bort de.

Jag slutar om ca 2 timmar idag va d väldigt kort pass som tur. jag ska hem och ta en siesta!



Morotskakan jag fick av "Hollywood" muuumssss

Nä nu ropar kollegorna måste jobba säger d men d saknar bara min uppmärksamhet höhö!!

Peace N love




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0