Uppdate

Hej kära blogg!!

Ser ni vilken fin design jag har fått på bloggen!!! Skönheten herself Iva som gjort allt detta. Grymt fint. En blandning av stjärnor och fjärillar de älskar jag. Det är vackert!

Annrs så är jag ute och fikar/lunchar/Shoppar eller nån mysig hemma kväll nånstans med kompisar eller hemma och umgås med familjen!Har fått bra balans på d nästan. Annrs har ja vart mkt hemma eller mkt ute mesta dels mest hemma ett tag va ja ju så trött! Äntligen uppe i sadeln!

Har gått på en diet nu sista dagen imorgon(äntligen)! Jag tycker den är bra för kroppen. Ingen svält dig diet och inte svår en enkel varriant som du går ner i vikt på! Jag vet inte varför men har inte lyckats gå ner i vikt som ja borde men alla kroppar är väl oroliga andra har gått ner mer. Nu ska ja vila och njuta av riktigt mat några dagar så ska ja starta se igen. Körde två variant av diet gick ner 3 kg på 10 dagar. Den första va min egna sen den andra lite nyttigare men skulle vilja gå ner ytterligare 3 kg. Så skulle ja va skit nöjd! Jag skulle kunna träna men orkar inte!!

Snart ska ja till jobbet. får se va ja gör efter jobbet slutar 21 vilket är tråkig tid här i uppsala om man ska ta en fika sen kan ja inte göra så mkt som ska upp rätt tidigt imorgon då jag börjar 7.

I helgen är d bröllop fredag uppsala lördag stockholm!! Nice!

Önskar er en trevlig dag puuuuussssss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0